Рекомендації щодо проведення профілактичних заходів з недопущення поширення випадків COVID-19 серед працівників адміністративних будівель державних органів

На виконання рішень Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій та постійної комісії з питань техногенно- екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Сумської обласної державної адміністрації щодо здійснення заходів щодо запобігання поширенню серед населення області захворювань, спричинених COVID 2019, керуючись стст.7,22,30 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», ст.8, 9, 10, 11, 18, 33, 34 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області надає рекомендації щодо проведення на підпорядкованих об’єктах профілактичних та протиепідемічних заходів.

ВИМОГИ ЩОДО ДОПУСКУ ДО РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ

  1. Визначити відповідальних осіб за дотримання протиепідемічного режиму. Провести роз’яснювальну роботу з персоналом щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів захворювань серед працівників.

  1. Забезпечити проведення температурного скринінгу всіх працівників установ перед початком роботи з документуванням (журнал, листок спостережень) довільної форми з зазначенням прізвища, дати вимірювання та параметрів температури.

  2. Не допускати до виконання обов’язків працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу було виявлено температуру тіла понад 37,00С або з ознаками респіраторних захворювань та скеровувати до сімейного лікаря/лікаря-терапевта за місцем обслуговування. У разі захворювання працівника респіраторним захворюванням вдома, без приїзду на роботу інформувати керівника телефоном.

  3. При проведенні вимірювань температури тіла контактними засобами вимірювання, необхідно забезпечити обов’язкову дезінфекцію термометрів після кожного використання з застосуванням 70% етилового спирту або спиртовмісного деззасобу експрес дії.

  4. У разі виявлення працівника з ознаками гострого респіраторного захворювання під час роботи, вживати заходів для його негайної тимчасової ізоляції від здорових осіб ( в окреме приміщення) та вжити заходів щодо повідомлення сімейного лікаря (за місцем обслуговування працівника) для вирішення питання необхідності госпіталізації та /або можливості амбулаторного лікування хворого.

  5. Після госпіталізації та/або направлення на амбулаторне лікування працівника з ознаками гострого респіраторного захворювання, необхідно забезпечити організацію проведення заключної дезінфекції і наскрізного провітрювання в приміщеннях, де перебував працівник та місцях спільного перебування (санвузли, кімнати прийому їжі, роздягальня тощо).

  6. Щодо осіб, які контактували з захворілим, слід провести опитування для встановлення ступеню контакту відповідно до стандартів надання медичної допомоги хворим на COVID -19 ( Додаток 5 до Наказу МОЗ № 722 (зі змінами)).

  1. Особи, щодо яких встановлено тісний контакт з пацієнтом з підтвердженим випадком COVID-19, відправляються на самоізоляцію на 14 днів з останнього дня контакту за направленням сімейного лікаря, крім осіб, які під час виконання службових обов’язків використовували засоби індивідуального захисту відповідно до рекомендацій щодо їх застосування.

  2. Залежно від ситуації можливе переведення контактних осіб на віддалений (дистанційний) режим роботи.

  3. У разі захворювання (підозри на захворювання) у членів родини працівника за рекомендацією сімейного лікаря таких працівників також рекомендується переводити на самоізоляцію (дистанційний режим роботи)

ВИМОГИ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ

  1. Прийом громадян здійснюється з урахуванням дотримання дистанційних розривів між працівниками та відвідувачами та між робочими місцями працівників не менше 1,5 м, а також виходячи з норми перебування у приміщеннях з розрахунку не більше ніж 1 особа на 10 кв. м. площі приміщення для прийому громадян. У разі можливості використовувати стільці з вологостійкою поверхнею. Рекомендувати обмеження або переведення в онлайн режим особистого прийому громадян.

  1. Організувати вимірювання температури відвідувачам безконтактним термометром. Особи, у яких при проведенні температурного скринінгу було виявлено температуру тіла понад 37,0 С або з ознаками респіраторних захворювань до приміщень не допускаються.

  2. На вході до приміщень облаштовується місце для обробки рук відвідувачами спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів в диспенсерах. Охорона (або інша відповідальна особа) контролює питання обробки рук відвідувачами.

  3. Допуск відвідувачів у приміщення та перебування у приміщенні дозволяється лише у засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторі або захисній масці (в т. ч. виготовлених самостійно), так, щоб були покриті ніс та рот та після обробки ними рук.

  4. Працівники державних органів та інший персонал також повинні обов’язково використовувати медичні маски або респіратор (без клапану), які повністю прикривають ніс та рот, заміна яких здійснюється кожні 2-3 години або у разі забруднення. У разі використання масок багаторазового використання забезпечити їх достатню кількість, щоденне прання та прасування. .

  5. Розміщення відвідувачів та працівників здійснюється з дотриманням принципів соціального дистанціювання (не менше 1,5 м). У разі стаціонарного розташування робочих місць з меншою дистанцією необхідно займати робочі місця через одне. Розмежування між відвідувачами та працівниками можливе шляхом обладнання захисних екранів.

  6. Протягом робочого дня після кожних 2 годин роботи проводиться провітрювання приміщень, дезінфекція контактних поверхонь (ручки дверей, поручні, поверхні столів, інші поверхні), а також вологе прибирання приміщень з застосуванням миючих, а в кінці робочого дня – дезінфікуючих засобів. Для контролю даного процесу та його адаптації під режим роботи установи, рекомендується розробити графік проведення прибирань.

  7. Використання килимів у період карантину не рекомендується. У разі неможливості прибрати килими чи ковролін можливе їх прибирання з використанням миючих пилососів з парогенераторами.

  8. Можливе використання установок для знезараження повітря, які можуть працювати в присутності людей (рециркуляторів).

  9. Використовувати деззасоби та антисептики, зареєстровані та дозволені до використання в Україні, відповідно до Методичних рекомендацій на їх використання, затверджених МОЗ України. Режим використання деззасобу – для вірусних кишкових та крапельних інфекцій.

  10. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (відпрацьованої маски, одноразових рукавичок) перед одяганням чистої маски, одноразових рукавичок необхідно ретельно помити руки з милом та обробити антисептичним засобом.

  1. Забезпечити необхідні умови для дотримання працівниками та відвідувачами правил особистої гігієни (наявність в санітарних вузлах рідкого мила, одноразових рушників, серветок тощо) та проведення антисептичної обробки рук. В місцях розміщення антисептиків бажано розмістити плакати або банери щодо необхідності проведення обробки рук.

  2. Організувати безпечне видалення використаних засобів індивідуального захисту (маски медичні, одноразові рукавички), паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами. Після заповнення пакети щільно зав’язувати та видалити, як побутове сміття.

  3. Провести навчання з працівниками щодо застосування масок медичних, серветок, одноразових рукавичок та їх видалення після використання, встановити контроль за дотриманням встановлених вимог.

  4. Інформувати відвідувачів щодо встановлених обмежень та умов проведення навчання шляхом розміщення відповідних матеріалів при входах до закладів та з використанням інших засобів комунікації.

You may also like...